20 Kasım 2013 Çarşamba

Japonya Şiiri - Yürübesan!


Yakaladum sokakta
Çekuk çekuk gözleru
Sıraladum onlara
En afillu sözleru

Arabanın lastiğu
Yokahama Pirelli
Ya bak habunun tipe
Boyi anca bir elli 

Derler bağa Tokyoda
Zalım Hasanikosan 
Sokaklari hep doli
Ya Toyota ya Nissan 

Alçacuk arabalar
Kaldırımda dert olur 
İstanbula götürsem 
İgi günde pert olur

Buşi biner trene 
Hasancuk galur yaya
Caponyaya gelurum
Gene gelsem tünyaya

Metroya otobosa
Orta kapıdan bindum
Her bişe mi ters olur
Çorbayi en son içtum

Şinkansene atladum 
Verdim japon pass'ini
Gimonadan danirum
Geyşalarun hasuni

Yuruyen merduvende 
Peşten sortiye geçtum
Hangisune gitlensem 
İnanki çok zor seçtum

Etekluği hep mini
Dikizden oldum şaşi
Çakal gibi golladum 
Kaç gi bu gızun yaşi

Bambunin dali gibi
Gızın bacacuklari
Türk uşağu affetmez
Açar kucacuklari

Hemen kırptum gözleri
Çaktum onlara selam
Pokyiyenun gızlari
Eylemez iki kelam

Yasladule pirinci
Sebze isteğum azay
Kyoto sözleşmesi
Ver bagayum ne yazay

Yemek diye verdule
Gıgırdakli davuği
Kıt etti fena oldum
Sövdüm yapan lavuği

Klozet sanki robot
7000 dolar eder
Düğmeye bas üfürsun
Basti icumi keder

Tazyiğu çok abartma
Ağrı sizu olmasun
Take your time, take it easy
Gözuğe yaş dolmasun 

Memlekete dönende
Doğan L'yi satarum
Abdesthanemuze da 
Robotlidan takarum 

Miyajuma adasi
İstürütye cenneti
Habu çektuklerimuz
Resimlerun en neti

Budha iyi uşak da
Şintodan hafif bezdum
Nikko yaylalaruni
Çift polarumlan gezdum

Aslen gafam basay da
Tatilde biraz safuz
Bu gada cami gezsek 
Çoktan olurduk hafuz

Vadandaşi gapuya
İthal maluni gomaz
Hasan yazdukca yazdi
Kıtalara doyamaz 

Magunistler da garip 
Selam veriy vagona
Uzun lafun kısasu
Saygu duyduk Japona